Reklamace a vrácení zboží

Možná už se Vám stalo, že jste si na internetu objednali zboží, které úplně nesplnilo Vaše očekávání.

Co s tím? Zabalit zboží, donést na poštu, čeklat ve frontě a nakonec ještě za poslání balíčku zaplatit nemalou částku.

Už nemusíte!

Pošleme k Vám kurýra, který u Vás zboží vyzvedne a doveze k nám.

Tato služba je zcela zdarma!

Jak postupovat

1. Kontaktujte nás

Zavolejte nebo napiště nám na naše zákaznické centrum - jsme tu pro Vás na lince 549 244 957 nebo na e-mailu reklamace@compexbrno.cz.
Jednoduše sdělte, že si přejete zboží vrátit.

2. My pošleme kurýra

Zařídíme pro Vás odvoz zboží kurýrní službou. Kurýr Vám předem zavolá, na dohodnuté adrese balíček vyzvedne a doveze k nám. Odvoz balíčku je pro Vás zcela zdarma!

3. Vrátíme Vám peníze

Jakmile nám kurýr předá Váš balíček, ihned zpracujeme Váš požadavek a obratem pošleme peníze na Váš účet. Nikdy to nebylo rychlejší a jednodušší!

 

Vrácené zboží musí být zabaleno v originálním obalu. Do balíčku přiložte průvodní dopis obsahující číslo objednávky, kontaktní informace (jméno, adresa, telefon) a číslo účtu, kam budou zaslány peníze.


Košík  

Žádné zboží

Poštovné 0 Kč
Celkem 0 Kč

K pokladně

Rychlý kontakt

724 625 257

602 766 759

8:00 - 12:00 a 13:00 - 16:00

obchod@compexbrno.cz

Doprava

Osobní odběr zdarma
(kde nás najdete)

Doprava DPD od 85 Kč

Česká pošta od 69 Kč

Zásilkovna 67 Kč

Při objednávce nad 2000 Kč poštovné zdarma!

Odběr novinek

Přihlásit se k odběru